Jak nastavím správné oslovení na sáčku?

Pokud si přejete mít na sáčku nějaké speciální jméno, je nutné zadat ho při tvorbě objednávky.

V nákupním košíku je nahoře k dispozici speciální prázdný prostor, kde můžete vyplnit jakékoliv oslovení chcete. Pozor: Pokud toto pole zůstane prázdné, systém automaticky převezme křestní jméno z dodací adresy.

V rámci potvrzení objednávky obdržíte e-mail, kde je uvedeno "Vaše jméno na sáčku je: XY". Tento e-mail slouží mimo jiné právě k ověření, že máte zadané správné oslovení, které se objeví na sáčcích.

Pokud zjistíte, že je zadané špatné jméno nebo žádné, můžete ho změnit ve svém účtu.

Nejste si jistí? Neváhejte se nám ozvat - rádi to pro Vás zkontrolujeme a opravíme. Změny je však možné učinit pouze předtím, než je objednávka zpracována a balíček vyrobený.

Odpověděli jsme na váš dotaz? Děkujeme za zpětnou vazbu! Nastal problém při odesílání zpětné vazby. Prosím zkuste přenačíst stránku.